sâmbătă, 10 octombrie 2009

Antrenament Duatlon 2009

Astazi am ratat tura cu baietzii (Andrei si Mishi) asa ca m-am gandit sa combin alergarea cu bitza sa vad cum merge. Singura alternativa a fost sa alerg pe Sportiv ca nu aveam cu cine sa las bitza in cazul in care alergam pe traseul de la Duatlon.
Pe Sportiv am alergat 20 de ture (6Km) dupa care m-am urcat pe bitza fara sa fac pauza (ca asta urmaream) si m-am deplasat pana Sub Tampa de unde se da startul. Am baut o gura de apa si am plecat pe traseu pana in Saua Tampei. De aici m-am intors pe acelasi drum pana Sub Tampa si m-am dus din nou pe Sportiv. Am mai bagat 10 ture (3Km) si m-am carat acasa ca ma luase foamea :))
Una peste alta pare ca merge si alergarea si bitza cu conditia sa nu fortez pe nici un traseu. Ramane de vazut la concurs cum va fi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu