vineri, 9 octombrie 2009

Antrenament Duatlon 2009

Azi a urmat alergarea in program :) Fiind sfarsit de saptamana am avut in plan sa-i dau in gura ca la casa de cultura :))) Saptamana urmatoare fiind concursul imi voi conserva energiile si nu voi mai forta :)
Asadar m-am dus in oras si am alergat pe traseul de la Duatlon. Am bagat tare pe prima parte a traseului pana dupa partea cu scarile (am urcat scarile in alergare fara oprire de data asta) :) si de la Liceul Sportiv si pana la finish am alergat mai cu bagare de seama gandindu-ma ca ma voi urca pe bicicleta dupa ce termin tura. Oricum nu cred ca puteam alerga mai tare de atat :)
Azi mi-am batut recordul pe traseul de la Duatlon terminand in 22 minute si 56 de secunde :)))
Tin sa mentionez inca odata ca timpul asta va fi de domeniul fantasticului la concurs :) avand in vedere ca urmeaza tura de bitza care este rupere si inca o tura de alergare. :)))) Dar pentru statistici este bun :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu