joi, 8 octombrie 2009

Antrenament Duatlon 2009

Dupa o zi de pauza am iesit iar cu Mishi cu bitzele tot pe traseul de la Duatlon. Azi am ajuns mai repede acasa, am mancat bine si am avut timp si de incalzire pana a venit Mishi de la munca :)
Pana in Saua Tampei am scos un timp mai bun chit ca nu mi s-a parut ca am depus asa efort mare ca luni :)) ... plus ca azi nici nu am mai gafait ca o locomotiva. Se vede diferenta clar intre o zi in care esti obosit si nemancat bine si o zi in care esti ok din toate punctele de vedere.
A mers bine si pana in Poiana lui Stehil chiar daca nu am fortat ca luni. Din pacate pe coborare ne-a prins intunericul :)) si debia vedeam pe unde mergem. A fost cam nasol ca pe unele portiuni era chiar intuneric de nu vedeai ursu nici daca era la 2 metrii de tine :))). Nu am terminat traseul ca am luat-o spre Schei ca nu mai avea rost sa mergem pana Sub Tampa. Se pare ca se intuneca din ce in ce mai repede ca luni am fost cam pe la aceeasi ora si parca nu s-a intunecat asa repede :))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu