luni, 5 octombrie 2009

Antrenament Duatlon 2009

Azi eram nehotarat ce sa fac, sa alerg, sa ies cu bitza .... chiar nu stiam. Eram la munca cand am primit un mesaj de la Mishi :) care continea un singur cuvant "Antrenament?" :)
Asa ca am hotarat cu Mishi sa mergem sa facem traseul de bitza de la Duatlon. Amandoi am mancat foarte repede ceea ce nu a fost prea ok dar treaca mearga. Problema principala e ca ajungem acasa de la munca pe la 16:00 -17:00 si cum se intuneca destul de repede nu avem timp prea mult de pierdut.
Am ajuns Sub Tampa de unde se da startul si ne-am revigorat cu niste apa inainte de plecare (inca nu avem bani sa ne dopam si nici nu stim cu ce :)))) ).
Am plecat ca de obicei pe traseu destul de tare ( inconstienta la putere ) astfel ca pana in Saua Tampei am urcat in 24-25 minute ... Mishi un pic mai repede cu vreun minut. Am facut pauza de revigorare dupa care am plecat spre Poiana lui Stehil. Portiunea asta a mers un pic mai bine ca am scapat de efortul de inceput (gafaiala de locomotiva) si am ajuns intr-un timp destul de bun sus chiar daca pe traseu pe Mishi la apucat un carcel, ceea ce la oprit din drum si in modul asta l-am ajuns si eu :))))
Coborarea a fost ok, pot spune ca am coborat cel mai rapid anul asta :))) si la sfarsitul traseului cronometrul s-a oprit la 1 ora si un pic.
Una peste alta a fost o tura reusita din punctul meu de vedere. Iesirile cu Mishi ma fac sa progresez ca el trage destul de tare :)))) si eu incerc sa ma tin dupa el.

Un lucru este cert: la concurs avand in vedere ca voi alerga 5 Km inainte de a ma urca pe bitza cu siguranta timpul va fi mult mai mare :))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu