duminică, 20 noiembrie 2011

Cu Abby in Postavarul :)

Saptamana asta sefu ne-a tot propus o iesire pe munte. Am stabilit pana la urma sa iesim Duminica si sa ne intalnim in Piata Unirii pe la 10:00. Traseul era stabilit pana in Poiana lui Stechil si de aici in functie de combustibilul care il mai avem sa ne hotaram pe unde mai mergem.
Azi dimineata ne-am intalnit in Piata Unirii doar o parte din echipa dar tot ne-am strans vreo opt insi si surpriza a fost ca am luat-o si pe Abby, catelusa mea :)  ... mi-a promis ca nu-mi va face probleme.
Practic azi am mers pe un traseu foarte cunoscut mie dar in sens invers, de jos in sus si de data asta pe jos si nu pe bicicleta.
Din schei am mers spre Fantanita Dreptatii si de aici spre Poiana lui Stechil. Apoi ne-am hotarat sa mergem pana in Poiana Ruia si sa coboram pe Drumul Rosu si apoi pe Drumul vechi. Cu ocazia asta am vazut si eu ce modificari s-au facut la partii si ce au facut nou.
Pot spune ca sunt foarte multumit de ce am vazut. Nici urma de denivelari si Drumul Rosu a devenit o autostrada, e foarte lat si nu mai are portiuni abrupte unde sa se faca gheata.
Una peste alta ma apuc sa-mi lustruiesc placa :)
... si Abby a fost cuminte si nu a cazut in lacul de acumulare si a ajuns acasa franta de oboseala :) ... au fost 7 ore de alergatura pentru ea.

. 

 

 

Abby in inspectie ... facea un nene gratar :)
 
Poiana lui Stechil
 

 

 
Lacul de acumulare din Poiana Ruia
 
Si eu si Abby am ramas surprinsi de cat de mare este :)
 
Autostrada Drumul Rosu :)) ... asa da
 
60Km/h ... 70Km/h ... 80Km/h ... si un "huidu" zbang in copac :)
 
Instalatie de cablu noua si una din partiile noi
 

 




 

 

 

  
hi hi ... s-au montat mai multe banci pe drumul vechi 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu