duminică, 28 august 2011

Marius & Maria bike fest :))

Duminica dimineata ne-am trezit cu o lene in noi de ne durea si dupa ce am mancat ne-a luat vreo ora sa ne hotaram sa iesim cu bicicletele. M-am dus pana acasa de mi-am adus bitza la Maria in Schei si de aici am plecat impreuna spre Pietrele lui Solomon.
Dupa 3 Km am ajuns la Pietrele lui Solomon unde am facut o pauza de o cioco si ceva apa, apoi ne-am hotarat sa incercam sa urcam pe drumul forestier pana in Poiana Brasov.

Am mers pana la prima intersectie unde am facut dreapta spre Poiana. Aici am facut si prima pauza.


Pana in Poiana am mers foarte bine (cu vreo 3-4 pauze mici), nesperat de bine avand in vedere ca este prima urcare de genul pentru Maria dupa multi ani, deci o felicit cu ocazia asta si in curand sper sa urmeze Transfagarasanul :) ... o ambitie care va deveni realitate :)
In Poiana ne-am delectat cu nectarine si ciocolata :) si am stat la soare ceva timp si ne-am intors in Brasov pe sosea. Am lasat-o pe Maria in fata si i-am zis sa mearga atent :) Mi-a stat inima de cateva ori ca mergea cam aproape de sant dar nu au fost probleme. Pe unele portiuni a mers Maria cu 32 Km/h :) ... destul de bine pentru un novice.
Traseul parcurs:



Bike route 1225737 - powered by Bikemap

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu