marți, 2 februarie 2010

Spinning

Daca la sfarsitul lunii Ianuarie nu am reusit sa ma apuc de spinning (din cauza gerului care nu ma lasat sa ies din casa) acum la inceput de Februarie am reusit :)
Am cautat pe google "spinning brasov" si am gasit http://www.can.ro/spinning.html
Mi s-a parut acceptabil pretul pe 8 sedinte de 85 lei si am sunat si m-am programat.
Partea proasta este ca trebuie sa te programezi mereu si sa suni in ziua respectiva de dimineata sa confirmi programarea. Este posibil sa nu prinzi loc intr-o anumita zi. Prioritate au cei cu abonamente asa ca mi-am facut abonament si ma programez mereu pentru data viitoare dupa ce termin antrenamentul in ziua respectiva. Chestia asta nu prea mi-a placut dar asta e :)
Sunt 2 sedinte pe saptamana Marti si Joi de la orele 20:00.
Din pacate nu sunt disponibile decat 5 biciclete din 7 pentru ca doua au probleme cu pedalele asa ca locuri sunt cam putine. Se pare ca la bitzele astea de spinning cedeaza pedalele. Si cei care se ocupa de service-ul lor ... vin rar si fac treaba proasta :) ... din cate am inteles.

Antrenamentul este de 50-55 minute si se desfasoara pe o muzica foarte antrenanta :)) timp in care instructorul iti spune ce sa faci. Sunt 3 pozitii pe bicicleta si se alterneaza pe ritmul muzicii :)
Din punctul meu de vedere este un antrenament numai bun ca sa-mi dezmortesc picioarele :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu