duminică, 20 septembrie 2009

Plimbarea de Duminica

Impreuna cu Dana am iesit la o plimbarica asa de Duminica cu bicicletele. Ne-am dus pana la Dambul Morii si de aici pe drumul spre 7 Scari pana unde nu s-a mai putut merge cu bicicletele.
Ne-am intors si prin spatele fabricii Pantex am luat-o pe un drum forestier pe care se putea ajunge la Lacul din Noua s-au pana la Gradina Zoologica.
Destinatia noastra a fost Gradina Zoologica care am si vizitat-o.
Traseul pe care am mers este superb :) fara obstacole si destul de lung :) ... as putea spune ca e ca-n palma cu urcari si coborari.
Andrei traseul asta ti s-ar potrivi de minune :) - viteza minima recomandata ~50 Km/h :)
Cateva poze de pe traseu:











Cateva poze de la Gradina Zoologica :)

Un lac cu pesti ceea ce este o noutate :) ... pentru mine

Un lenes, a dat unu cu un bat in el si nici nu a schitat vreun gest :)
trezirea ca ai musafiri :)

Pe ursulica am vrut sa-l scot din apa dar nu am ajuns sa-l iau de laba :)

Seful al mare :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu