sâmbătă, 12 septembrie 2009

Antrenament Duatlon 2009 (ziua 6)

Astazi am lasat alergarea si m-am dat cu bicicleta :) Mi-am propus sa testez noile cauciucuri atat pe urcare/coborare pe pietris cat si pe sosea. Am fost pe traseul de la Duatlon 2008 doar pana aproape de saua Tampei pentru ca nu am vrut sa parcurg si coborarea deocamdata :) ... e naspa rau de tot :) dupa care am coborat tot pe unde am urcat.
Apoi am plecat spre Sinaia si in drum am trecut pe la Parc Aventura si la lacul din Noua.
Distanta parcursa cu bicicleta a fost de 60 Km.
Harta: http://www.bikemap.net/route/311878#lt=45.57512&ln=25.58922&z=11&t=1

Agentia Nationala pentru Sport :) cladirea din fata careia incepe Duatlonul

cam de aici incepe urcarea naspeta :)

Foarte multa lume la Parc Aventura :) (observati coada) ... merita sa mergeti


Daca nu ma insel singurul loc unde te poti da cu barca in Brasov :) felicitari celor cu initiativa

plecare din Sinaia 14:18 :) la 15:00 am fost in casa deci nu am motive sa spun ca nu merg sambata seara in club ca am mers toata ziua cu bitza si sunt obosit :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu