duminică, 31 iulie 2011

Concurs Uphill Sinaia 13 August 2011



Concursul asta l-am vazut in calendarul competitional de pe ciclism.ro dar dupa vreo saptamana doua a fost scos nu stiu din ce cauza. Mie mi-a placut ideea asta de concurs si am inceput sa-l caut pe net. L-am gasit in cele din urma si am inceput sa studiez in ce consta.
Mi-am ales ca traseu HobbyRide - Furnica pe 2 roti Bike Challenge.
Traseul este din Sinaia - Vf. Furnica cu o lungime de 13 Km si cu o diferenta de nivel de 1340 m.
Celelalte trasee mi s-au parut mult peste conditia mea fizica.

Descrierea traseului: diferenta de nivel este de 1340 iar lungimea de 12.8 km. Dintre acestia, primii 4.5 km sunt pe asfalt, urmeaza 2.8 km de drum forestier si restul sunt pe partie / poteca.


Bike route 651927 - powered by Bikemap

Cu siguranta pentru mine vor fi 13 Km foarte grei dar merita incercat. Eu am in cap sa ajung pana la Babele sa casc ochii pe acolo ca din pacate pana acuma eu nu am fost in Bucegi. Asadar o sa profit de ocazia asta sa parcurg cat mai mult din trasee, poate chiar sa ajung pana la Vf. Omu.
Ramane de vazut ce voi putea face :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu