sâmbătă, 24 octombrie 2009

Fotbal

Vineri seara am primit o invitatie la fotbal de la Sebi pentru azi de la ora 9:00. Chiar m-am bucurat ca nu mai jucasem fotbal de foarte multa vreme si acum aveam si ceva conditie fizica la activ :) ... deci nu aveam de ce sa-mi fac griji :)
Am gasit o gasca de prieteni impartiti in 2 echipe una avand echipamentul Frantei si cealalta echipamentul Germaniei. Eu am jucat in echipa Germaniei. Foarte organizati baietzii respectand chiar si asezarea in teren.
Una peste alta a fost 1 ora de fotbal la intensitate ridicata ... un antrenament foarte bun :)

La aproximativ 2 ore dupa meci ma lovit o febra musculara puternica de am ramas perplex :))
A fost o surpriza total neplacuta mai ales ca aveam si o conditie fizica corespunzatoare alergand destul de mult in ultimele 2 luni. Se pare ca miscarile bruste din timpul meciului au dus la febra asta.

Mai pe seara am primit o invitatie trasnita de la Andrei sa ne strangem toata gasca de nebuni la el sa bem toata noaptea si sa jucam Starcraft in retea :)))) .... si bineinteles sa mergem Duminica la concursul de la Sfantul Gheorghe :))))
Ne-am strans la Andrei in urmatoarea formula: Mishi, Dana, Seby, Gabi Vali, Raluca, Eu si gazda Andrei :) Am baut si ne-am jucat ca nebunii pana am inceput sa ne tiram pe rand acasa in ordinea urmatoare: Mishi cu Dana pe la 1 ca a doua zi trebuia sa fie in forma pentru concurs :)) eu am plecat pe la 2 ca si eu ma hotarasem sa merg la concurs ... sa nu-i las la greu :)) si Andrei cu restu au mai continuat ceva vreme :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu