marți, 29 septembrie 2009

Antrenament Duatlon 2009

Azi am iesit cu Mishi la o tura cu bitzele pe traseul de Duatlon. In fata patinoarului ne-am intalnit si cu Robert Lazar. Toti trei am inceput tura dar eu cu Mishi am urcat serpentinele in forta si pe la Pietrele lui Gabone l-am pierdut pe Robert care nu a mai continuat traseul cu noi :) din pacate am uitat sa-i mentionez ca noi bagam tare pentru Duatlon si nu am iesit la plimbare :)
Asadar mi-a zis ca o sa mai iasa cu noi dupa ce se mai antreneaza :) ca noi mergem prea tare.

Am urcat doar pana in Saua Tampei pentru ca era tarziu si se insera. Ce pot sa zic :) ma alergat Mishi de ma luat naiba pana in Saua Tampei :) de am scos un timp mai bun decat ce scosesem pana acuma. Asta pentru ca tocmai s-a intors dintr-o excursie din Grecia unde a fost in cantonament, deci mai odihnit decat mine :)))))))
Mama ce de motive am gasit :))) m-am scos si de data asta :))
Nu zic la nimeni ca si fumeaza :)) ... da am ajuns dupa el la vreo 30-40 secunde.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu